Thursday, August 28, 2008

Intro: My first entry.Hoho~~

Hye all~~~. Ini first entry untuk blog ini. Mungkin ramai yang tanya (mungkin, sbb xkan ramai yang baca blog ini), sbb ape aku namakan blog aku raksasa mini? Sbb first, aku rasa aku dalam kategori saiz yang 'mini' walaupun xberapa nak mini, tapi disebabkan jubah konvo aku pon saiz 'xs' (tp still sgt besar) jadi aku perasankan diri ini sbg 'mini'. Second, the word raksasa (sebab badan aku xberapa 'mini' that's y kena tambah raksasa kat depan supaya org x confius). Lagipon, raksasa bg aku adalah satu creature yang plng cool di muka bumi ini. Ia berkuasa dan sangat kuat and pelik. Aku harap aku dapat jadi seperti mana-mana raksasa di dunia ini(wujud ke?) Eh jap, however, aku sgt confius dengan spelling raksasa or rasaksa. haha. Whatever. janji bunyi sama.

One more thing, mesti ada org bertanya2, y baru sekarang nk ada blog? (sbb xmungkin aku buta IT). Tapi sbb dulu aku sombong, malas nk menulis. Sbb aku rasa dulu blog ni trend, tp now aku rasa ada kepentingan nk tulis blog. Lagi-lagi unutk voice out atau mengekspresikan apa yang ada di dlm kotak fikiran. Lagipon now ada masa (even terhad) and bole online hari-hari kat ofis (salahguna kemudahan), that's y aku rasa mudah and senang utk update blog ni.Kelakar pon ada bcoz baru nk start blogging. Tapi 'better late than never', kan? (sesuai ke peribahasa tu)

Oleh sbb ini first entry aku, pendek-pendek sudah. Ini hanya pengenalan. Lter, aku update lg. Tata for now~~

2 comments:

space wrestler said...

selamat datang ke Narnia. hahaha selamat datang ke dunia blog. weee

snm | snm said...

kekekek :p ida..slmt blogging ok.takdenye terlambat.lin baru start blogging sbb blh luahkan saket hati ni dr dok tersimpan.hahahahah :D