Tuesday, April 14, 2009

Mari Bersukan

Tiba-tiba saya rajin plak nak masuk sukan and aktiviti kt tmpt keje. Mcm xcaya. Tp sbb kecewa badan dh naik, terpaksa involve gk dalam sport ni.


Minggu ni tmpat keje saya anjurkan staff sport day. Jadi, saya pon ambil bahagian dalam acara netball. Agak lama dah x main. Lagipun badan dh berat, mcm xsesuai je. Position saya C atau WA. Kena byk lari. Huhu.

Dan sekarang saya rajin jog. Mujur ada kakak ni yang rajin ajak saya jog after keje. Bagus la kan? Mengamalkan cara hidup sihat.

Last weekend plak, officemates ada wat picnic kt sg. congkak. Best gak sbb dh lama xjumpa sungai. Air gile sejuk. Wlbgmanpun, t's "Hoi!KauBusuk" menjadi topik hangat masa picnic sbb sy pakai t's tu. Huhu. Saya pakai sbb warna hitam. So, xde la seksimeksi sgt. Ahaks.

This coming Sat, dapat pegi ujian Medsi (dpli). Haha. Dapat gk gi exam, padahal dokumen2 yg dia suruh hantar tu saya xhantar pon sbb dh dateline time tu. Rezeki kot. Esok plak, ada ujian utk dapat post tetap kt tempat keje. Hope i will do it well.

Byk benda nk cite, tp malas.

Ok la, tata~~~

2 comments:

space wrestler said...

siapa reka tees tu? ngeeeee

Rasaksa Mini said...

ntah, manusia sewel mane ntah. Huhu.