Wednesday, May 27, 2009

Perihal Mendebarkan

Firstly....

Saya sangat nervous, tup tap tup tap dh nk dkt setahun saya kerja. That means next month my contract habis. Wah, sangat mendebarkan. Tak tau la bole sambung ke tak. Lebih malang lagi borang permohonan untuk sambung kontrak lambat dihantar. Uiihhh, sangat suspen!!

Tapi as for me, kalau ada rezeki tak kemana. At the same time, saya kena cari kerja lain. Sape-sape yang sudi menawarkan kerja untuk saya, sila la call eh. Huhu. Actually, saya xkesah pon kerja ape2. Yang penting ada income. Tapi semua orang pon mesti nak kerja yg stabil kan?

Harap sangat2 saya dapat sambung kontrak. Saya rasa saya dh mula rasa sayang (not 100% of coz, haha) kat INSPEM and UPM ni. Kat sini sumenye baru bagi sy. Jumpa ngan orang2 baru but rasenye dh bole sesuaikan diri kot. Maklumlah, saya ni graduan UIA dan of coz x familiar dgn keadaan kat sini and masuk sini pon bkn melalui saudara mara. Orang kata mmg rezeki saya kat sini. Ya, sini di UPM.

Cerita lain...
Tahun ni ramai kawan2 saya yg nak kawin. Bagus la. Kita pon dh semakin tua. As for me, jgn tanya sbb mmg tak de specific date or year bila nak kawin. Kalau sampi seru, kawin je la. Xpayah nak rancang2. Haha. Yang penting, cari duit dulu sbb tak nak life after marriage jadi disaster. Betul tak? Kepada kawan-kawan yg nak kawin tu, Selamat menjadi suami-isteri =)

Hopefully, my rezeki will remain at UPM~~~

No comments: