Thursday, March 25, 2010

IN-tense!!!

Minggu ni sangat tense. Banyak benda yang menyakitkan hati berlaku. Oh Tuhan! Kuatkanlah hati hambaMu ini.

Kalau banyak kerje je saya tak kisah. Ni dah la kerje tak putus-putus datang, keadaan sekeliling pulak menyakitkan hati. Sumpah, saya dah tak tahan!

Mungkin semua yang berlaku adalah balasan dosa-dosa yang pernah saya buat secara sengaja atau tidak sengaja. Kalau begitu, saya terima dengan redha.

Saya cuba untuk tidak terlalu memikirkan semua perkara yang menyakitkan hati ini, Saya tau manusia tak mudah berpuas hati. Ada sahaja komennya, ada saja ketidakpuasan hatinya. Ada SAJA!

Biarlah~~~lebih baik saya tutup telinga, dengar muzik kuat2. Terasa dalam dunia sendiri, tenang, aman----

Get lost losers~~~ I don't need you. NEVER.

2 comments:

Miss FZ said...

sabar2..huhu.mama i cakap, "cari makan..macam tulah.."huhu.

Rasaksa Mini said...

huhu.tau xpe. cari makan kan? kalau cari makan jd boss best skit, kalau setakat kuli mmg sgt tak best. huhuhu.