Tuesday, February 3, 2009

BELATED BIRTHDAY

Hye, 28 January 2009 hari tu was my birthday. Baru hari ni dapat nk cerita bout my birthday. Huhu.

The night before my birthday, my bf ada plan surprise birthday party. Hehe. terharu sgt. Actually, plan asal dh terkantoi ngn sy. Terpaksa beliau plan lain tapi nmpknya agak menjadi. Beberapa bulan lepas, beliau ada tnya sape yg sy betul2 nk jumpa skrang. Sy ckp nk jumpa geng sy 94 of us) masa zaman universiti dulu2. Rindu sgt kt diorg. Ingtkan ape, rupenye dia nk kumpulkan 4 org tu masa my birthday. Hehe. Sronok sgt jumpa kawan2. Mmg terkejut sgt2 sbb one of them siap turun dari perlis lg. Yang lain tu sekitar kl je. Thanks 2 my dear frens. Love ya all. And thanks for the present. Sukeeeee sgt. Ngeh ngeh ngeh.

To my bf, thanks for the birthday party n present. Will keep it safely. My bf bagi white gold ring. Hehe. 'Tanda' la tu ;p Thank you so much!

My age pon dh 25. Dah dewasa sgt. Bak kata org dh bole kawin? Haha. But, sy tak ready lg. Maybe 2-3 thn lg. 25 thn ni byk yg jadi to myself. Sume ada, pahit, manis, buruk, masam, kelat sume ada. Hope sume experiences tu bole jd ikhtibar n pengajaran utk masa depan. I am hoping for a better life in future. Must work very2 hard. Hope everything is ok. Mmg everything is ok pon. Kena maintain je. Ahaks. Im happy with mylife. Tgk ni: ngeeeeeeeeeeee~~ happy kan?

Happy 25th Birthday Dieda~~~

4 comments:

space wrestler said...

happy happy birthday sayang =)

hUmmY said...

happy birthday sayang juga! :))

Rasaksa Mini said...

thnks b n hummy.hoha.

Jsmn said...

baru 25 :)

anywaym happy 'aging'.