Thursday, January 22, 2009

Bosan-Bosan, Malas-Malas

Ya, saya sedang menulis di dlm keadaan bosan-bosan dan malas-malas.

Semalam tido lmbat, pulang ke rumah pukul 1.15 pg. Smlm shooting pic saya, dia dan kami by hazairin. Lokasi di sekitar serdang, restoran tinggal sblh petronas. Port mmg agak menarik. Ditambah dengan photographer yang hebat. Tahniah erin. Hehe.

Sebenarnya ini shoot suka-suka. Saya bukan artis utk dishoot ya. Jgn salah faham. Actually nak shoot pic couple kami berdua. Semlm dh tgk hasil mmg lawa. Nnti saya upload klau la ada masa eh. Huhu.

Minggu ni mmg bz di tempat kerja. Penat bdan dan otak. Kepala pusing skit, tapi saya tetap tabah (eh?). Tak sabar nk balik raya cina ni. Boleh rest puas2. Harap dapat byk angpow dari jiran2 tetangga. Nak tgk gk persembahan naga secara live. Harap-harap tak ketinggalan.

MinGgu lepas, keluar shopping (lagi?). Ya, mau cari jeans. sale mmg berlambak2. Pilih je mane satu kedai nak masuk. Gawat2 pon saya masih berbelanja. Mmg teruk kan? Mungkin satu hari sy akan sedar. tapi xtau la bila. Nafsu, kenapa ko degil?

Ah, biarlah. Yang penting, saya telah berbelanja rm 395 utk 2 helai jeans. dan beberapa ratus lagi utk barang2 harian.

Shopping list:
1) Miss Selfridge jeans -rm199 (best sbb ada petite girl punya collection)
2) Dorothy Perkins jeans -rm96 (ala-ala skinny, straight cut actually)
3) Bantal peluk (2 jenis) -rm18.90
4) Harpic utk toilet - rm5.50
5) Wedges Vincci - rm45.90
6) Aromaterapi -rm15 (best bau courtney's bouquet)
7) Berus toilet and laundry bag ikea - rm2.90 + rm8.90
8) Kain sutera (beli kt opis,huhu) -rm135
9) Drawer 5 tingkat -rm38.90
10) Almari kayu 2 pintu -rm250 (hutang, bayar 2 kali, dh byar rm150, tinggl rm100)
11) Tilam empuk 5 inci -rm120
12) Carpet utk bilik tidur -rm 50

Oh ya, bg perabot2 tu, saya beli sbb rumate dh kuar dan saya decorate bilik sy cantik2. Now bertambah kemas dan teratur. Setiap mlm b4 tidur, pasang aromaterapi, then baru tido, best2. Nyenyak sgt2. Shopping list secara kasar je tu. Mcm byk je lagi dah beli tp mls nak ingat.

Ok la, mau smbung keje. Tata titi tutu.

p/s: i love u (u know who u r)

Ngeeeeeeee~~~