Wednesday, July 29, 2009

-Bukan Khalid bin Jiwa-

My Jiwa Raga, yeahhh!!

Sebelum tu, tajuk entry tidak ada kena mengena dengan entry ni. Harap maklum. Ngeee.

Hihu. Inilah my new jiwa raga. Panasonic LX3. Hasil jualan barang-barang saya di mudah.com sebanyak rm700 + my bf topup rm350 and saya topup lagi rm500, dapat la saya sebuah kamera yang dah lama saya idam-idamkan. Haha. Sangat puas hati, LX3 memang the best!! Tak caya try la beli. Kamera yang berfunctionkan dslr tetapi berfizikal compact. Mudah dibawa ke mana-mana tanpa perlu gantung sebijik di leher (haha, sindiran pedas!). Nnti saya upload pic yang saya ambil menggunakan kamera ini, ok. Lepas ni makin byk la pic dalam blog ni. Haha. Sila jangan bosan.

p/s: H1N1 merebak di UPM. So, be careful ya all~~~

2 comments:

space wrestler said...

jom start buat portrait, sapa2 nak kami shoot untuk suka2 dan untuk tambah koleksi potfolio foto saya, kami sedia membantu

Rasaksa Mini said...

huhu. promote nampak? haha