Thursday, December 31, 2009

Selamat Tahun BAHARU 2010~~~

Happy New Year 2010~~~

Lalalalala~~~ Wah, tiba-tiba je dah tahun baharu. Cepat sangat masa berlalu dan lagi cepat la umur kita meningkat. Hiha.

Anyway, saya tidak ada apa-apa plan untuk sambut Tahun Baharu 2010 ni. Malas, nak relax kat rumah and tido. Hahaha. Then, my mission nak kemas my wardrobe yang tak muat-muat tu. Rasa nak beli lagi satu almari, serius almari dah tak muat!!!

Tapi, saya ada buat sesuatu yang baharu untuk new year ni. I went to saloon yesterday for hair rebonding. Huhu. This is my third time saya rebonding rambut. Semalam cut+wash+treatment+rebonding = RM150 and saya sangat berpuas hati. Huhu.

Seperti kebiasaan saya takde resolusi untuk tahun baharu. Tapi saya ada target certain2 date for my big day. Hehehe. Tu je la, malas nak fikir yang melampaui batas yang saya tahu saya tak kan buat even dah berazam pon~~~ Hahaha.

So guys~~ Happy New Year 2010!!! Yang lepas jadikan pengajaran dan yang akan datang adalah cabaran. Chill~~~

No comments: